Benieuwd naar jouw opdracht?
Als boekhouder ben je ondersteunend aan het diensthoofd voor :
- rapportage, aangiftes en informatie aan de overheid, het beleid van het ziekenhuis en het Centraal Bestuur
- je helpt actief mee aan de afsluiting
- je doet periodieke controles op de boekhouding (gebruikte rekening, kostenplaatsen)
Je ondersteunt de budgetverantwoordelijke voor :
- de opmaak en opvolging van de begroting en budgetten
- de voorbereiding van het periodiek overleg met budgetverantwoordelijken
- de tussentijdse rapportering aan het lokaal- en het Centraal Bestuur
Daarnaast kan je snel ingeschakeld worden in :
- de algemene boekhoudtaken
- de berekening van de maandelijkse artsenhonoraria
- de uitgaande facturen aan externen
- de aangifte van de wettelijke aangiftes BTW en BV
Naar wie zijn we op zoek?
- Je beschikt over een professionele bacheloropleiding accountancy-fiscaliteit.
- Je hebt enkele jaren relevante ervaring in boekhouding en/of budgetbeheer. Ervaring in een ziekenhuis en kennis van de geldende wetgeving en financieringsregelingen van de ziekenhuisboekhouding zijn pluspunten. Praktische BTW-kennis is een sterk pluspunt.
- Je werkt graag met cijfers en hebt een sterke analytische geest.
- Je bent communicatief en werkt graag in teamverband.
- Je bent discreet in de omgang met mensen en informatie. Je staat als aanspreekpunt voor een klantgerichte dienstverlening ten aanzien van diverse stakeholders.
- Je werkt ordelijk en nauwgezet en kan zelfstandig instaan voor de opvolging van dossiers.
- Je houdt ervan om af en toe je creativiteit in te zetten, bijv. bij het uitwerken van presentaties.
- Je hebt een zintuig voor zorg.
- Je herkent je in de missie en waarden van ons centrum (Missie en waarden | PC Sint-Amandus).
Waarom kiezen voor ons?
- Een deeltijdse (24u of 32u) arbeidsovereenkomst van onbepaalde duur.
- Indiensttreding: in onderling overleg.
- Een boeiende en uitdagende functie met een duidelijke maatschappelijke relevantie.
- Een mensgerichte organisatie die belang hecht aan jouw professionele ontwikkeling en investeert in diverse opleidingsmogelijkheden.
- Een aangenaam werkklimaat met aandacht voor een goede werk-privé balans.
- Een vlot bereikbare werkplek in een groene omgeving.
- Verloning volgens de IFIC-barema’s met gunstig anciënniteitsbeleid.
- Verschillende extralegale voordelen: maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering, woon-werk vergoeding, aansluiting bij Benefits@work en maaltijden aan gunstige prijzen.
- Meer weten over onze troeven? Bezoek dan Waarom werken bij ons? | PC Sint-Amandus.
Bij wie kan ik terecht voor bijkomende informatie?
Solliciteer via ons online formulier. Gelieve uw CV en motivatiebrief toe te voegen.
Voor informatie over de selectieprocedure kan je terecht bij Hanne Gevaert, project- en beleidsmedewerker HR (050 79 95 54; dect. 2201) of via solliciteren@amandus.broedersvanliefde.be.
Voor informatie over de vacature kan je terecht bij Pascale Bouljon, diensthoofd boekhouding (050 81 97 14; dect. 1016).
Voor meer info over ons centrum surf je naar www.amandus.be.
Heb je zin om ons team te vervoegen?
Solliciteer spoedig via ons online sollicitatieformulier.